Hoe creëer ik met Handyman de ideale thuiswerkplek?

Nu vast staat dat de harde lockdown in Nederland nog langer gaat duren, is ook duidelijk dat veel mensen hun vaste kantoorwerkplek moeten blijven missen en thuiswerken voorlopig de norm blijft. Maar hoe maak je van je normaal gezellige en knusse woonkamer een plek waar je efficiënt kan werken? 

Wij van Handyman weten precies hoe jij jouw thuiswerkplek kan inrichten zodat je maximaal efficiënt kan werken.
 

Een opgeruimd huis, is een opgeruimde geest

Belangrijk aan een goede werkplek is dat je er rustig kan werken. Dat betekent dat het ook netjes en schoon moet zijn. Een rommelig bureau zorgt voor een rommelig hoofd. Wij beginnen zelf altijd bij de schoonmaak met een goede stofzuigbeurt. Eén van onze best verkopende stofzuigers is de Numatic stofzuiger. Deze zijn energiezuinig, hebben een betere zuigkracht dan andere stofzuigers dankzij hun ketelmodel en de extra grote stofzak is eenvoudig te verwisselen.

Niet zo gek dus, dat we bij Handyman deze stofzuigers vol trots uitstallen in de etalages van onze winkels. Wij garanderen dat je jarenlang plezier hebt van jouw Henry of Hetty stofzuiger; de kwaliteit is zo hoog, dat er zelfs 6 jaar garantie op het apparaat zit. Ideaal als je wilt beginnen aan het ordenen van je thuiswerkplek.

Zorg dat je laptop in ieder geval vol energie zit, ookal zit jij dat soms niet

Als je vandaag de dag werk gedaan wilt krijgen, is een computer onmisbaar Het is het apparaat waar je al je video meetings op hebt, je toegang tot je server op werk en je opslagplaats voor al jouw bestanden. De meeste mensen werken voor gemak nu met een laptop, éen die ze overal mee naartoe kunnen nemen. Echter, je hebt niks aan je laptop als je hem niet fatsoenlijk kan opladen. Wij verkopen diverse laptopvoedingen zodat jij overal kan werken. 

Zit nooit zonder inkt

Wij kunnen ons voorstellen dat vooral ’s avonds naar een scherm staren nogal vermoeiend is. Wat nou als je die bijlage van je collega liever even uitprint om hem rustig door te lezen? En wat nu als je inkt op is? Gelukkig bieden wij een groot assortiment aan cartridges, toners en andere printer accessoires zodat jij nooit dit probleem hebt!  

Het hart van je huis

De keuken is nu nog meer het hart van je huis. Nu iedereen thuis zit draaien de koelkasten, magnetrons en ovens overuren. Je koelkast zit vol met eten nu je de tijd kan nemen om te koken. En stel dat er net tijdens het maken van je nieuwe recept iets kapot gaat. Wij hebben een groot scala aan onderdelen, van groot tot klein voor een breed assortiment aan huishoudproducten

Wees niet bang om ons te benaderen als je net dat ene onderdeel mist en je weet niet waar het moet zoeken. Onze gespecialiseerde klantenservice zit klaar om u verder te helpen.

Heb je een vraag over een specifiek artikel? Zoek je een onderdeel?

Je kunt via dit formulier doorgeven welk artikel je zoekt. We gaan dan direct voor je op zoek naar dit onderdeel of accessoire, in ons eigen assortiment én bij onze leveranciers. Je ontvangt meestal binnen 1 werkdag al een inhoudelijke reactie (tijdens kantooruren).

Wil je ons contacteren? Neem dan telefonisch of per e-mail contact op met onze klantenservice. Onze productexperts kunnen je alles over onze artikelen vertellen. 

 

 

E-mail: klantenservice@handyman.nl
Bellen: 076 593 93 95
(We streven er naar je e-mail tijdens kantooruren binnen 4 uur te beantwoorden, voor vragen over je webshop bestelling)

WhatsApp
Ga met je smartphone naar onze website en klik op het chat-icoon onderin (vervolgens op WhatsApp) en klik op "Start gesprek". Je start dan direct een WhatsApp gesprek met ons.

 

​Ook via Facebook of Twitter zijn we te bereiken en helpen we je graag verder. (We streven er naar je bericht tijdens kantooruren binnen 4 uur te beantwoorden)