Contact

In het menu links vind je alle informatie over het plaatsen van een bestelling op Handyman.nl.
 

Heb je een vraag over een specifiek artikel? Zoek je een onderdeel?

Neem dan telefonisch of per e-mail contact op met één van de Handyman winkels. Onze productexperts in de winkels kunnen je alles over onze artikelen vertellen. Kijk op onze winkelpagina voor het telefoonnummer, e-mail adres en de openingstijden van de winkel bij jou in de buurt. Mocht het artikel dat je zoekt niet standaard in ons assortiment zitten, dan kunnen onze winkels het bijna altijd voor je bestellen!

Je kunt ook via dit formulier doorgeven welk artikel je zoekt. We gaan dan direct voor je op zoek naar dit onderdeel of accessoire, in ons eigen assortiment én bij onze leveranciers. Je ontvangt meestal binnen 1 werkdag al een inhoudelijke reactie (tijdens kantooruren).
 

Heb je een vraag over je webshop bestelling?

Voor al je vragen omtrent je bestelling kun je contact opnemen met onze klantenservice:

  • E-mail: klantenservice@handyman.nl
    (We streven er naar je e-mail tijdens kantooruren binnen 24 uur te beantwoorden, voor vragen over je webshop bestelling)
     
  • Bellen: 076 593 93 95

    Openingstijden telefonisch contact:
    Maandag t/m vrijdag: 08:30 - 17:00
    Zaterdag, zondag en feestdagen: telefonisch helaas niet bereikbaar

  • Ook via Facebook of Twitter zijn we te bereiken en helpen we je graag verder. (We streven er naar je bericht tijdens kantooruren binnen 24 uur te beantwoorden)

Ook voor het doorgeven van klachten kun je ons natuurlijk via bovenstaande manieren bereiken. Je ontvangt uiterlijk de eerstvolgende werkdag een inhoudelijke reactie op je klacht.

 

Een Handyman winkel bezoeken

Ga je liever direct naar de Handyman bij jou in de buurt? Zoek hier de dichtstbijzijnde Handyman winkel, met daarbij ook de openingstijden en contactgegevens.

 

Hoofdkantoor

E-mail: info@handyman.nl
Telefoon: (076) 593 93 00 (optie 2)
Postadres: Handyman B.V., Prinsenhil 1, 4825 AX Breda
KvK-nummer: 20037130
Btw-nummer: NL004538511B01


In het geval van een klacht/geschil kun je dit ook indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel via de website van de Geschillencommissie. Tevens kun je de klacht via deze website voorleggen aan de Geschillencommissie van het Europees ODR Platform.