Klantenservice

In het menu links vind je alle informatie over het plaatsen van een bestelling op Handyman.nl.
 

Heb je een vraag over een specifiek artikel? Zoek je een onderdeel?

Neem dan telefonisch of per e-mail contact op met één van de Handyman winkels. Onze productexperts in de winkels kunnen je alles over onze artikelen vertellen. Kijk op onze winkelpagina voor het telefoonnummer, e-mail adres en de openingstijden van de winkel bij jou in de buurt. Mocht het artikel dat je zoekt niet standaard in ons assortiment zitten, dan kunnen onze winkels het bijna altijd voor je bestellen!

Je kunt ook via dit formulier doorgeven welk artikel je zoekt. We gaan dan direct voor je op zoek naar dit onderdeel of accessoire, in ons eigen assortiment én bij onze leveranciers. Je ontvangt meestal binnen een uurtje al een inhoudelijke reactie (tijdens kantooruren).
 

Heb je een vraag over je webshop bestelling?

Voor vragen omtrent je bestelling kun je contact opnemen met onze klantenservice:

  • E-mail: klantenservice@handyman.nl
    (We streven er naar je e-mail tijdens kantooruren binnen 4 uur te beantwoorden, voor vragen over je webshop bestelling)
     
  • Tel. 076-5939395 (Op werkdagen van 8:00-17:00, voor vragen over je webshop bestelling)
     
  • WhatsApp
    • Ga met je smartphone naar onze website en klik op het chat-icoon onderin (vervolgens op WhatsApp) en klik op "Start gesprek". Je start dan direct een WhatsApp gesprek met ons.
       
  • ​Ook via Facebook of Twitter zijn we te bereiken en helpen we je graag verder. (We streven er naar je bericht tijdens kantooruren binnen 4 uur te beantwoorden)