Beoordelingscriteria

Hieronder staan de belangrijkste criteria waarop Handyman door Thuiswinkel Waarborg wordt beoordeeld:

 

Financiële stabiliteit

Ieder jaar doorloopt Handyman een financiële check. Hierbij wordt gekeken of we financieel voldoende gezond zijn om aan onze verplichtingen naar onze klanten te kunnen voldoen.
 

Duidelijkheid over kosten

Voorafgaand aan het bestelproces moeten we je informeren over alle eventuele bijkomende kosten, zoals verzendkosten, betaalkosten en administratiekosten.
 

Achterafbetaling

Als het gaat om de aankoop van producten moeten we je de mogelijkheid geven om minimaal 50% van het aankoopbedrag achteraf of bij aflevering te betalen.
 

Bedenktijd

We horen je minimaal 14 dagen bedenktijd te geven waarbinnen je zonder opgaaf van redenen mag afzien van koop. Vervolgens horen we je alle kosten (van de aankoop zelf én van eventuele bijkomende kosten, zoals de heenzending en betaalkosten) binnen 30 dagen terug te betalen (met uitzondering van de kosten van de retourzending).
 

Garantie via de webwinkel

We moeten zelf zorgen voor herstel of vervanging van een defect product en mogen je hiervoor niet doorverwijzen naar de leverancier of fabrikant. Is herstel of vervanging niet mogelijk, dan hoor je het aankoopbedrag terug te krijgen.

 

Klachtenbemiddeling

Bij klachten moeten we binnen 14 dagen reageren. Komen we er samen niet uit? Dan biedt Thuiswinkel.org onafhankelijke klachtenbemiddeling.
 

Privacy

We horen je te vertellen welke gegevens we van je verzamelen en waarvoor we deze gebruiken. Vervolgens moeten we je de mogelijkheid geven om bezwaar te maken tegen het verstrekken van je gegevens aan derden.
 

E-mail

We mogen je e-mailadres alleen voor commerciële mails gebruiken wanneer je daar vooraf expliciet mee hebt ingestemd óf wanneer we je een aanbod doen van soortgelijke producten en/of diensten die je al eerder bij Handyman hebt besteld. Iedere commerciële e-mail moet je bovendien de mogelijkheid bieden tot uitschrijving.
 

Veiligheid

Als je op onze website persoonsgegevens verstrekt of een betaling doet, moet dit via een beveiligde verbinding gebeuren. We horen onze systemen up-to-date dan ook beveiligd te hebben tegen inbraak, virussen en andere aanvallen.