Bestellen
-
Voor welke producten kan ik terecht bij Handyman?
Handyman is gespecialiseerd in de verkoop van accessoires en onderdelen voor alle mogelijke elektrische huishoudelijke apparaten aan de consument. Ons brede assortiment bevat toners, cartridges, stofzuigerzakken, zuigmonden, filters, lampen, stekkers, batterijen, accu’s, kabels, computeraccessoires, opladers, afstandsbedieningen, reinigingsmiddelen, scheerbladen en opslagmedia van meer dan 300 A-merken én diverse huismerken.
-
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Voor de meeste artikelen geldt dat als je ze op een werkdag voor 20:00 uur bestelt, je de bestelling de volgende dag al in huis hebt. Op de pagina's van de specifieke artikelen staat per artikel de levertijd vermeld.
-
Welke producten zijn er te verkrijgen op Handyman.nl?
In onze webshop vind je de meest gangbare accessoires en onderdelen voor jouw elektrische huishoudelijke apparaten. Het online assortiment is een iets uitgebreider assortiment dan dat van de Handymanwinkels. Het kan dus soms zo zijn dat een artikel niet direct te koop is in de winkel en eerst vanuit het magazijn naar de winkel verstuurd moet worden (of rechtstreeks bij jou wordt geleverd).
Hebben we een artikel of onderdeel niet in ons online assortiment? Dan kan dit via de dichtstbijzijnde Handyman winkel of via onze klantenservice speciaal voor je besteld worden bij meer dan 300 verschillende leveranciers in binnen- en buitenland. Zo kan Handyman je vrijwel altijd helpen!
-
Welke producten zijn standaard verkrijgbaar bij de Handyman winkels?
De meest gangbare accessoires en onderdelen zijn in elke winkel uit voorraad leverbaar. Is dat niet het geval, dan zorgen we ervoor dat binnen 1 à 2 dagen het geleverd wordt vanuit ons magazijn. Hebben we het artikel of onderdeel niet standaard in ons assortiment? Dan kunnen we dit bestellen bij één van de 300 verschillende leveranciers in binnen- en buitenland. Zo kan Handyman je vrijwel altijd helpen!
-
Zijn er artikelen/onderdelen die speciaal te bestellen zijn?
Als het artikel of onderdeel dat je zoekt niet in ons assortiment zit, dan doen we onze best dit voor jou te bestellen. Dit artikel of onderdeel kan via de dichtstbijzijnde Handyman winkel of via onze klantenservice speciaal voor je besteld worden bij één van de 300 verschillende leveranciers in binnen- en buitenland.
-
Hoe kan ik snel een artikel zoeken?
Op onze website staat bovenin een zoekbalk. Hier kun je het merk, product of een trefwoord intoetsen. Klik vervolgens op de rode ‘loep’ of druk op enter. Vervolgens verschijnen de zoekresultaten, deze kun je verfijnen door links in het scherm keuzes te maken binnen filters. Hierbij valt te denken aan merk, prijscategorie en soort apparaat. Zoek je een cartridge voor een printer dan kun je deze makkelijk vinden met onze cartridge keuzehulp.
Mocht het toch niet helemaal lukken. Neem dan contact op met de klantenservice, we helpen je graag!
-
Zijn de prijzen incl. BTW?
De prijzen van artikelen in de winkels en op onze webshop zijn allemaal inclusief 21% BTW.
-
Kan ik ook telefonisch een bestelling plaatsen?
Het is mogelijk om artikelen uit onze webshop telefonisch te bestellen. Onze klantenservice medewerkers helpen je graag bij je bestelling.
-
Moet ik een account hebben om bestelling te kunnen plaatsen?
Nee, dit is niet verplicht. Je kunt bij het afronden van je bestelling kiezen voor ‘Direct bestellen’ ofwel het zonder account bestellen. Hier vul je dan eenmalig je e-mailadres en persoonlijke gegevens in. Je hebt hierbij de keuze om deze gegevens automatisch om te laten zetten naar een account.
-
Wat is de status van de bestelling en/of verzending en waar kan ik dit vinden?
Wil je de bestel- of verzendstatus van je bestelling weten? Ga hiervoor naar ‘Mijn bestelhistorie’. Onder het kopje ‘Afleverstatus’ kun je zien wat de status is van je bestelling. Als de bestelling nog wordt verwerkt staat er ‘In behandeling’. Staat er ‘In winkel’ dan ligt je bestelling klaar bij de door jou gekozen Handyman winkel. Staat er ‘Verzonden’ dan betekent dit dat de bestelling is aangeboden bij Selektvracht en onderweg is naar het door jou opgegeven (huis)adres.
Leveringen aan een (huis)adres of DHL-servicepunt kun je de dag na je bestelling met behulp van een Track & Trace code volgen op de website van Selektvracht. Deze code ontvang je per e-mail. De code van je pakje begint vaak met '3S', gevolgd door een reeks letters en cijfers. Vul de code in om de huidige status te bekijken. -
Ik heb niet alle artikelen van mijn bestelling ontvangen?
In ‘Mijn bestelhistorie’ zie je wanneer/of welke artikelen verzonden zijn. Als alle artikelen op dezelfde dag verzonden zijn, maar je ze niet allemaal hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder!
-
Ik heb een verkeerd/beschadigd/defect/incompleet artikel ontvangen, wat nu?
Wat vervelend dat de bestelde product(en) niet in goede orde aangekomen zijn. Kijk voor de voorwaarden van retourneren en ruilen bij ‘Retourneren’. Heb je een vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice.
-
Wordt mijn bestelling in een keer bezorgd, ook als ik meerdere artikelen in mijn bestelling heb?
Wij doen ons best om alle bestelde artikelen in één keer te bezorgen. Mocht een artikel niet op voorraad zijn dan zullen wij je hierover een e-mail sturen en het product zo snel mogelijk nabezorgen. Je betaalt voor een bestelling die uit meerdere leveringen bestaat altijd maar één keer de verzendkosten.
-
Hoe plaats ik een bestelling?
Stap 1: Artikel(en) in winkelmandje leggen
- Zoek het artikel dat je wil kopen.
- Klik op '+ In winkelmand'. Je legt het artikel in het winkelmandje.
- Wil je verder winkelen? Geen probleem. Het artikel blijft in het winkelmandje liggen.
- Wil je afrekenen? Klik op het winkelmandje en dan op 'Afrekenen'.
- Controleer het aantal artikelen en kies de gewenste verzendmethode (winkel of bezorgen).
- Klaar met winkelen? Klik dan op 'Bestelling afronden'.
- Log in op jouw account of bestel direct door eenmalig je gegevens in te vullen.Stap 2: Gegevens controleren en bezorging
- Controleer je contactgegevens.
- Indien je bij de vorige stap niet hebt gekozen voor het afhalen bij een winkel moet je nog aangeven waar je het pakket wilt laten bezorgen. Dit kan een (huis)adres of DHL-servicepunt zijn.
- Kies een bezorgdatum en tijd.Stap 3: Betalen en afronden
- Kies een betaalwijze om de bestelling te plaatsen.
- Rond de bestelling af door te klikken op 'Bestelling plaatsen'.
- Je ontvangt een e-mail ter bevestiging. -
Ik kan een product niet vinden, wat nu?
Handyman biedt nog niet het totale assortiment aan via de webshop. Wanneer je een artikel niet kunt vinden kan de klantenservice of een van de Handyman winkel het wellicht alsnog voor je bestellen.
-
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Ja, dat kan. Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je van Handyman diverse e-mails, onder meer met de orderbevestiging en de Track & Trace gegevens van jouw pakket. Hiermee kun je heel eenvoudig via internet de status van de levering volgen.
-
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Je kunt je bestelling zelf ophalen bij een Handyman winkel of bij een DHL-servicepunt. Tijdens het bestelproces kun je de winkel of het servicepunt van je keuze selecteren. We zorgen er dan voor dat je bestelling zo snel mogelijk voor je klaarligt op het door jou gekozen afhaalpunt.