Bezorgen
-
Volgens 'Mijn bestelhistorie’ is mijn bestelling verzonden, maar niets ontvangen?
Zodra de bestelling is aangeboden bij de vervoerder DHL ontvang je een e-mail met daarin de Track & Trace code waarmee je de bestelling kunt volgen op de website van DHL. Hier kun je zien wanneer het product zal worden aangeboden.
Kom je er toch niet uit? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice, we helpen je graag verder!
-
Waar kunnen bestellingen worden bezorgd?
Je kunt de bestelling laten bezorgen op je eigen adres, een DHL-servicepunt bij jou in de buurt of op een ander afleveradres binnen Nederland. Dit kun je aangeven in het bestelproces.
-
Een bezorger is aan de deur geweest met een pakket wat niet door de brievenbus past. Wat nu?
We zullen eerst proberen het pakket bij de buren te bezorgen als er niemand op het afleveradres thuis is. Mocht ook daar niemand thuis zijn dan ontvang je kaart van DHL in de brievenbus. Je hebt dan drie opties, namelijk het pakket bij een DHL-servicepunt afhalen, bij de buren laten bezorgen, of een andere dag/tijd laten bezorgen op het ingegeven adres.
-
Ik heb een klacht over de bezorging. Waar kan ik deze melden?
Wij doen er alles aan om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Mocht iets toch niet naar wens zijn dan kun je een klacht doorgeven aan de klantenservice.
-
Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?
Het is momenteel niet mogelijk om een bestelling te laten verzenden naar een postbus.
-
Kan ik een product laten leveren in het buitenland?
Op dit moment is het alleen mogelijk om bestellingen in Nederland te laten bezorgen.
-
Wat is een traceercode ofwel Track & Trace code?
Dit is een code die is gekoppeld aan het pakket met de bestelde artikelen waarmee je de verzending kan volgen. Via de website van DHL kun je door middel van het invoeren van dit nummer het pakket volgen.
Dit geldt alleen voor leveringen aan een (huis)adres of DHL-servicepunt. De dag na je bestelling kun je met behulp van een Track & Trace code de status van de levering van je bestelling via de website van Selektvracht. Deze code ontvang je per e-mail. De code van je pakje begint vaak met '3SHMT', gevolgd door een reeks letters en cijfers. Vul de code in om de huidige status te bekijken. -
Waar vind ik de Track & Trace code?
Deze code ontvang je de dag na je bestelling per e-mail. De code van je pakje begint vaak met '3SHMT', gevolgd door een reeks letters en cijfers. Vul de code in op de website van DHL om de huidige status te bekijken. Alleen bestellingen die op (huis)adres of DHL-servicepunt worden geleverd kunnen worden gevolgd.
-
Kan ik een bezorgafspraak nog verzetten?
Helaas is het niet mogelijk om het tijdstip of datum van de bezorgafspraak aan te passen.
-
Ik vind mijn bestelling niet na het zoeken op Track & Trace code?
Het kan zo zijn dat DHL de code nog niet heeft verwerkt. Daarom raden wij je aan de volgende werkdag nog eens te kijken. Mocht je na 2 dagen nog steeds niet in staat zijn het pakket te vinden via Track & Trace, neem dan contact op met onze klantenservice.
-
Kan ik het adres van een geplaatste bestelling nog wijzigen?
Het is helaas niet mogelijk om na een geplaatste bestelling het afleveradres te laten wijzigen.
-
Hoe wijzig ik mijn adres ?
Het wijzigen van een adres is alleen mogelijk als je al een account heb aangemaakt op Handyman.nl. Dit gewijzigde adres kan pas gebruikt als afleveradres voor toekomstige bestellingen. Het is namelijk niet mogelijk om het adres voor reeds geplaatste bestellingen te wijzigen. Log in en ga vervolgens naar ‘Mijn Gegevens’ en ‘Mijn gegevens wijzigen’.
-
Wat zijn de verzendkosten?
Bestellingen die je ophaalt in een van onze 13 winkels worden altijd gratis verzonden. Natuurlijk kun je jouw bestelling ook thuis of bij een DHL-servicepunt laten bezorgen. Bestellingen met een minimaal orderbedrag van €50 worden gratis verzonden. Voor bestellingen onder de €50 die bij je thuis of een DHL-servicepunt worden bezorgd, rekenen we €5,95 verzendkosten.
Voor speciale bestellingen (artikelen die we niet in het standaardassortiment hebben en op verzoek voor je bestellen) kunnen andere tarieven gelden.
-
Zijn de verzendkosten voor alle artikelen, zowel grote als kleine, gelijk?
Ja. Bestellingen die je ophaalt in een van onze 13 winkels worden altijd gratis verzonden. Natuurlijk kun je jouw bestelling ook thuis of bij een DHL-servicepunt laten bezorgen. Bestellingen met een minimaal orderbedrag van €50 worden gratis verzonden. Voor bestellingen onder de €50 die bij je thuis of een DHL-servicepunt worden bezorgd, rekenen we €5,95 verzendkosten. Dit is ongeacht de grootte van het pakket.
-
Als mijn bestelling in meerdere keren wordt bezorgd, hoe vaak moet ik dan verzendkosten betalen?
Indien niet alle artikelen van je bestelling tegelijkertijd geleverd kunnen worden, betaal je uiteraard maar één keer verzendkosten. Wanneer een artikel niet op voorraad blijkt te zijn dan sturen wij je een e-mail om je hierover te informeren. Dit product sturen we zo snel mogelijk na.
-
Betaal ik verzendkosten als ik mijn artikelen bij een DHL-punt of Handyman winkel laat bezorgen?
Bestellingen die je ophaalt in een van onze 13 winkels worden altijd gratis verzonden. Natuurlijk kun je jouw bestelling ook thuis of bij een DHL-servicepunt laten bezorgen. Bestellingen met een minimaal orderbedrag van €50 worden gratis verzonden. Voor bestellingen onder de €50 die bij je thuis of een DHL-servicepunt worden bezorgd, rekenen we €5,95 verzendkosten.
Voor speciale bestellingen (artikelen die we niet in het standaardassortiment hebben en op verzoek voor je bestellen) kunnen andere tarieven gelden.
-
Wat is de levertijd van een artikel of onderdeel dat speciaal voor mij is besteld?
Je kan een artikel of onderdeel speciaal voor jou laten bestellen bij één van onze Handyman winkels of via onze klantenservice. De levertijd hangt af van de leverancier waar het artikel wordt besteld. Vraag dit na bij de winkel waar je het artikel hebt laten bestellen.
-
Mijn bestelling past net niet door de brievenbus. Wat nu?
Past een pakketje wél door je brievenbus wanneer we de omverpakking van je bestelling verwijderen, dan doen we dat. De (platte) omverpakking voegen we dan gewoon los bij je bestelling. Zo hoef je niet thuis te blijven om je bestelling in ontvangst te nemen. Uiteraard behoud je in zo’n geval altijd volledig het recht om je bestelling te retourneren.
-
Op welke tijden worden bestellingen bezorgd?
Kies tijdens het bestelproces zelf een datum voor bezorging die jou het beste uitkomt.
Toevallig toch niet thuis? Pakketjes die door de brievenbus passen zullen we door de brievenbus doen. Past een pakketje wél door je brievenbus wanneer we de omverpakking van je bestelling verwijderen, dan doen we dat. De (platte) omverpakking voegen we dan los bij je bestelling. Uiteraard behoud je in zo’n geval altijd volledig het recht om je bestelling te retourneren. Als het pakketje niet door de bus past dan wordt het bij de buren afgegeven of de volgende dag nog een keer aangeboden.
-
Kan ik mijn oude elektrische apparaat inleveren als ik een nieuw apparaat bestel?
Als je bij Handyman een elektrisch apparaat aanschaft kun je het oude apparaat kosteloos inleveren. Bekijk de voorwaarden.
Er zijn verschillende inlevermogelijkheden voor oude elektronische apparatuur. In alle gevallen is de inlevering van het apparaat gratis.
- Geef het oude apparaat af bij de gemeentelijke milieustraat of een inleverpunt bij jou in de buurt.
- Lever het oude apparaat in bij de dichtstbijzijnde Handyman winkel.
- Is er geen inleverpunt in de buurt of ben je niet in de gelegenheid het apparaat af te geven? Maak dan gebruik van ons gratis antwoordnummer:
Handyman Recycling
Antwoordnummer 600
4800 VB Breda