Jouw account
-
Wat is het voordeel van een eigen account?
Als je een account aanmaakt heb je verschillende voordelen, bijvoorbeeld het inzien van je bestelhistorie, de status van je bestellingen en de optie ‘Mijn apparaten’. Daarnaast hoef je bij een volgende bestelling niet al je gegevens opnieuw in te voeren. Dat is wél zo gemakkelijk. Uiteraard gaan we zorgvuldig om met de gegevens die je aan ons verstrekt. Meer weten? Lees dan onze privacyverklaring.
-
Hoe maak ik een account aan?
Het aanmaken van een eigen account is heel eenvoudig. Je hoeft hiervoor eenmalig slechts enkele contactgegevens en de door jou gewenste inloggegevens in te voeren. Je kunt op twee manieren een account aanmaken.
- Klik rechts bovenin in beeld op 'Mijn account'.
- Ga dan naar 'Ik ben nieuw bij Handyman'.
- Vul hier je gegevens in.
of
- Als je een besteling af aan het afronden bent.
- Kan je met een account of via 'Direct bestellen' de bestelling afronden.
- Je vult je gegevens in en kunt op het einde aangeven of je met de ingevulde gegevens een account wil aanmaken. -
Is het mogelijk om een account te laten verwijderen?
Dit is mogelijk. Als je een account wil laten verwijderen neem dan contact op met de klantenservice.
-
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Klik hier als je jouw wachtwoord vergeten bent. Je komt vervolgens op een pagina waar je jouw e-mailadres kunt invullen. Binnen enkele minuten ontvang je van ons een e-mail met daarin een persoonlijke link. Wanneer je op de link klikt, kun je een nieuw wachtwoord opgeven.
-
Hoe wijzig ik mijn gegevens?
Je kunt in jouw account altijd zelf je gegevens wijzigen. Dit zijn gegevens zoals naam, bezorg- en factuuradres. Je kunt als volgt je persoonlijke gegevens wijzigen:
- Ga naar account en log in met uw e-mailadres en wachtwoord
- Klik onder het kopje ‘Mijn gegevens’ op ‘gegevens wijzigen’
- Wijzig hier je persoonlijke gegevens.
-
Ik ben het e-mailadres van mijn account vergeten. Wat nu?
Als je het e-mailadres van jouw account vergeten bent, neem dan contact op met de klantenservice. Wij zullen proberen je account en het bijbehorende e-mailadres te achterhalen.
-
Ik krijg de melding ‘Combinatie e-mailadres/wachtwoord is niet bekend’. Wat nu?
Let er goed op dat je geen typefouten hebt gemaakt in het wachtwoord. Wanneer je de melding blijft zien, dan kun je klikken op wachtwoord vergeten. Vul jouw e-mailadres in en klik op ‘verzenden’. Hierna ontvangt je een e-mail met een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
-
Wat kan ik met de functie 'Mijn apparaten'?
Hier kun je aangeven welke apparaten je hebt, van welk merk en het typenummer. Zo zul je op basis van deze informatie interessante aanbiedingen en acties ontvangen. Hierbij valt bijvoorbeeld te denken aan cartridges en stofzuigerzakken.