Betalen
-
Met welke betaalmethoden kan ik betalen?
Meer dan 80% van de internetaankopen wordt betaald met iDeal, omdat dit veilig, snel en gratis is. Wil je liever gebruikmaken van je creditcard dan kan dat bij aankopen tot € 250,00. Deze dienst is gratis. Geef je er de voorkeur aan om achteraf te betalen, kies dan voor Billink. Daarnaast kun je ook kiezen voor de betaalmethode PayPal. Ook deze dienst is gratis.
Laat je jouw bestelling afleveren bij een Handyman winkel? Dan kun je naast bovenstaande betaalmogelijkheden er ook voor kiezen om de bestelling in de winkel te betalen. In onze winkels kun je zowel pinnen als contant betalen.
-
Hoe kan ik een kortingscode verzilveren?
De kortingscode kun je invoeren tijdens het bestelproces. De waarde wordt direct op het te betalen bedrag in mindering gebracht.
-
Ik heb een artikel geannuleerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wanneer je een bestelling annuleert streven wij ernaar om het aankoopbedrag binnen enkele dagen aan je terug te storten.
-
Ik heb een artikel geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
We zullen de terugbetaling zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van je herroepingsmelding voldoen. Je ontvangt hierbij alle reeds betaalde bedragen retour, inclusief eventuele (standaard) verzendkosten voor de heenzending. Terugbetaling gebeurt op dezelfde wijze als dat je betaald hebt.
Als je het artikel retourneert in de winkel wordt je aankoopbedrag direct contant terugbetaald. Stuur je het artikel naar het retouradres van onze webshop en heb je via iDeal of met creditcard betaald, dan streven wij ernaar om het aankoopbedrag binnen enkele dagen op je bankrekening te storten.
Bij betaling via Billink duurt het 10 werkdagen totdat het bedrag terug op je rekening staat.
-
Ik wil betalen via Billink maar mijn aankoop is niet goedgekeurd, wat nu?
Je kunt bij Handyman achteraf betalen via Billink. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert Billink voor iedere aankoop, ongeacht of dit je eerste aankoop is of niet, een gegevenscontrole uit. Op dit proces heeft Handyman geen invloed.
Wanneer de aankoop wordt afgekeurd dan krijg je van Billink een melding met de reden hiervan. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Billink niet goedgekeurd worden, dan kun je natuurlijk jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode.
Voor meer informatie over deze betaalmethode verwijzen we je naar de website van Billink. Ook voor vragen over je betaling kun je contact opnemen met Billink.
-
Ik heb per ongeluk teveel overgemaakt aan Billink, krijg ik dit geld terug?
Uiteraard krijg je het teveel betaalde bedrag netjes terug. Wanneer je te veel hebt betaald stort Billink binnen een week het bedrag dat je te goed hebt terug op de bankrekening waarvan zij de betaling van hebben ontvangen.
-
Ik heb een andere vraag over betalen met Billink
Billink voert voor Handyman het volledige achteraf betaalproces uit. Voor meer informatie over deze betaalmethode verwijzen we je daarom naar de website van Billink. Ook voor vragen over je betaling kun je contact opnemen met Billink. Wil je bijvoorbeeld geld overmaken, maar ben je de betaalgegevens kwijt? Neem dan even contact op met de klantenservice van Billink.